Regulamin sklepu internetowego biznesnaautomacie.pl
Administratorem strony jest Biznes na automacie Kacper Zamojski, ul. Piastów 14/6, 26-020 Chmielnik, NIP: 6572977466, REGON: 524770376
Dodatkowe pytania można kierować na adres mailowy: biznaautomacie(at)gmail.com
Definicje użyte w Regulaminie oznaczają:
– Sprzedawca – Biznes na automacie Kacper Zamojski, ul. Piastów 14/6, 26-020 Chmielnik, NIP: 6572977466, REGON: 524770376.
– Sklep Internetowy lub Sklep – Sklep prowadzony przez Biznes na automacie Kacper Zamojski, przyjmujący zamówienia poprzez stronę https://www.biznesnaautomacie.pl/sklep
– Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
– Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
– Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący Zamówienia związanego z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mającego dla niego charakteru zawodowego, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz art. 385(5), art. 556(4), art. 556(5) i art. 576(5) ustawy Kodeks cywilny.
– Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako: Kodeks cywilny.
– Prawo Konsumenckie – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako: Prawo konsumenckie.
– Ustawa o ochronie danych osobowych – Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 1000).
– Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204).
– RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
– Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem Zamówienia, a która podana jest w Sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
– Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w Sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
– Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady zakupów w Sklepie.
– Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu, na mocy której Sprzedawca przenosi lub zobowiązuje się do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, w tym każdą umowę, której przedmiotem są zarówno towary, jak i usługi.
– Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
§ 1 Postanowienia ogólne
- Sklep Biznes na automacie, dostępny pod adresem https://biznesnaautomacie.pl prowadzony jest przez Kacpra Zamojskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Biznes na automacie Kacper Zamojski, ul. Piastów 14/6, 26-020 Chmielnik, NIP: 6572977466, REGON: 524770376.
- Sklep prowadzi sprzedaż treści cyfrowych za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są przez stronę https://www.biznesnaautomacie.pl
- Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem.
§ 2 Usługi świadczone przez Sklep
Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:
– umożliwianie nabywania Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu,
– udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w Sklepie,
– dostarczanie informacji marketingowych i handlowych droga elektroniczną.
§ 3 Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu Internetowego jest wymagane:
– podłączenie do sieci Internet (o dowolnej przepustowości łącza),
– posiadanie przez Użytkownika jednej z przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, Mozilla itp), umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML),
– posiadanie konta pocztowego e-mail.
- Sklep nie gwarantuje, że łączenie oraz przeglądanie stron serwisu będzie odbywało się w sposób niezakłócony oraz pozbawiony wad technicznych.
§ 4 Zawarcie umowy i jej realizacja
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
- W celu złożenia Zamówienia Klient powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
– dodanie Produktu do Koszyka;
– podanie danych niezbędnych do wysyłki Produktu;
– wybór rodzaju płatności;
– zaakceptowanie Regulaminu oraz Polityki Prywatności;
– złożenie w sklepie Zamówienia poprzez użycie przycisku „Kupuję i płacę”.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży z Klientem następuje z chwilą złożenia Zamówienia.
- Ceny Produktów, widoczne na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT.
- Na życzenie Klienta na zamówione produkty Sklep wystawia fakturę VAT. Podczas zakupu należy poprawnie wypełnić dane firmy z podaniem numeru identyfikacji podatkowej (NIP).
- Formą płatności za Zamówienie są szybkie płatności Przelewy24.
- Realizacja Zamówienia płatnego za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedającego.
§ 5 Odstąpienie od umowy
- Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i art. 34 Prawa konsumenckiego.
2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim, i wysłać na adres mailowy sklepu: biznaautomacie(at)gmail.com
4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
7. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Konsumenta lub Klienta.
§ 6 Reklamacje
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient może żądać doprowadzenia do jego zgodności z Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli Produkt jest dostarczany w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotny.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia niezgodności) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy: biznaautomacie(at)gmail.com..
- Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail składającego reklamację.
- Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji i zgodnie z polityką prywatności.
- Treść niniejszego paragrafu odnosi się do Konsumenta oraz do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
§ 7 Ochrona danych osobowych i polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Konsumentów Sklepu jest Sprzedający – Biznes na automacie Kacper Zamojski, ul. Piastów 14/6, 26-020 Chmielnik, NIP: 6572977466.
- Klient podając przy składaniu Zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego Zamówienia.
- Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Biznes na automacie Kacper Zamojski, ul. Piastów 14/6, 26-020 Chmielnik, NIP: 6572977466 danych osobowych w rozumieniu Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204) jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie Zamówienia.
- Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy.
- Sklep powierza przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
– zenbox sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 7, 42-200 Częstochowa, NIP: PL949-219-10-21, REGON: 242888558, KRS: 0000414281 – w celu przechowywania danych na serwerze
– PayPro SA, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, Regon: 301345068, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935 – w celu obsługi płatności i transakcji elektronicznych
– Biuro Rachunkowo-Podatkowe “ANMA” Anna Bąk, ul. Franciszkańska 104/112, nr lokalu 203, NIP: 8522181045, REGON: 361472890 – w celu korzystania z usług zewnętrznego biura rachunkowego
- Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
- Szczegółowe warunki ochrony danych i polityka prywatności Sklepu (zawierająca także informacje o plikach cookies oraz o prawach Użytkownika wynikających z RODO) znajduje się pod adresem: https://biznesnaautomacie.pl/polityka-prywatnosci/
§ 8 Własność intelektualna, licencja, prawa autorskie
- W przypadku zamiaru wykorzystania Produktów w sposób sprzeczny ze wskazanym w niniejszym Regulaminie lub ich przeznaczeniem i funkcjonalnościami, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.
- Sprzedawca niniejszym informuje Klienta, iż jakiekolwiek rozpowszechnianie Produktów udostępnionych przez Sprzedawcę stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca może także domagać się stosownego odszkodowania lub zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sprzedawca jest uprawniony do okresowej aktualizacji Produktów.
§ 9 Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie Produktów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń. Konsument może w tym celu między innymi:
– zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,
– zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
– skorzystać z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (np. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Konsument może także skorzystać z równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów, np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR znajdującej się pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Treść niniejszego paragrafu dotyczą Konsumenta i znajdują także zastosowanie w stosunku do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
§ 10 Postanowienia końcowe
- .W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Prawa konsumenckiego, przepisy ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisy Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta błędnych danych.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu jedynie z ważnych przyczyn, takich jak dostosowanie regulaminu do obowiązującego stanu prawnego, usprawnienie działalności serwisu, wprowadzenie nowych funkcjonalności, rozpoczęcie świadczenia nowych usług lub zmiana przepisów prawa. Użytkownicy zostaną poinformowani o wprowadzonych zmianach drogą elektroniczną.
- Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin (biznesnaautomacie.pl/regulamin ). W trakcie realizacji Zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu Zamówienia – za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
DATA OSTATNIEJ AKTUALIZACJI REGULAMINU: 14.05.2023 r.